Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Den knorrar så konstigt i magen...

Av Kristina - 28 augusti 2012 15:13

Det har gått en dag på min avgiftning från sommarens trevligheter. Har tillbringat dagen med diverse studiearbete, både fysiskt med listor (mina älskade listor) samt att jag själv har förkovrat mig... Har även haft en del att fundera på när det gäller mina framtid/fritidsplaner... Skall jag renovera det gamla eller köpa "halvnytt" som e liite dyrare?? Jag hatar att stå inför såna här beslut när jag inte kan.... Det är lite pengar involverat också - så det kräver ju lite eftertanke. Men nu väntar jag på svar och sedan får jag väl ta ställning till det. MÅSTE försöka släppa det nu!

Sedan ringde jag till en kär vän, en toppen kvinna (min mentor i mångt och mycket) idag, för jag tycker att vi skulle planera för ett litet äventyr! Oj vilken överraskning jag fick! Men jag säger bara "you go girl" och skickar med dig ett par visdomsord!!

Man skall kunna be folk dra åt helvete och de skall tro att man bjuder på biljetten dit, då har man lyckats   

Ha det bäst alla glada - Tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 januari 2014 11:18

Hej igen. Någon klok person sa... livet är det som händer medan du planerar framtiden... Typ... Ja, jag hoppas att ni förstår vad jag menar... Livet här på bloggen har inte varit så aktivt direkt, men det händer ändå saker i livet, som kallas Lan...

Av Kristina - 21 mars 2013 11:18

Torsdag och veckans sista arbetsdag för imorgon är jag LEDIG!!! Sitter och finurlar över saker och ting - och har egentligen ingenting att skriva om. Tyckte bara att det var dags. Blev lite inspirerad av högläsning som vi hade på Kommunals expedition...

Av Kristina - 11 november 2012 18:27

Jaha då var det dags igen då... Rivning ja... Vi hade ju rivit tillbyggnaden eftersom det visade sig att det inte var någon barack under, så det var lätt att flytta. Det visade sig vara lösvirkes så beslutet blev att riva den och Lars o Birgitta sk...

Av Kristina - 9 november 2012 10:25

Nu har jag inte skrivit på ett tag för jag har rent inte haft tid... Men har även kommit på att jag kan skriva för att sedan spara det och bestämma när det skall publiceras :) Wow, Landströmskan lär sig massor varje dag!!! Tja hur var det nu med ri...

Av Kristina - 5 oktober 2012 14:07


Urk usch å fy... får jag börja med lite klagomål på denna fredagseftermiddag... Min kära mor ville att jag skulle gå till Bygg och mijlökontoret här i schtaan för att verkligen kolla att allt är ok när det gäller min nya stuga och flytt osv... Och ...

Ovido - Quiz & Flashcards