Alla inlägg under augusti 2010

Av Kristina - 16 augusti 2010 11:55

Måndagen den 16 augusti 2o1o kl. 14.oo kommer att bli ett avstamp och en minnesvärd dag, om inte i mannaminne med iaf i mitt liv...

Detta är dagen när Innansjön 7;24 kommer att bli MITT!!!!! Eller iaf Handelsbanken i  Bureås (fast i mitt namn)... Tjoho   

Vi skriver på om ett par timmar... Min autograf har nog inte varit så mycket värd tidigare - fast iof så har jag ju varit husägare en gång i tiden ~ Ni blir jag "ägare" av två ihopsatta baracker, en sovstuga o 1550 kvm mark. Finns vatten, avlopp o el. Men bäst av allt det är att jag har hela släkhopen kring mig...


Ni kommer att få följa mitt liv o leverne i denna lugnets vrå på världskartan - Innansjön - som jag växt upp i, som arg 15-åring lämnat, som slö 20-åring hälsat på, som 30-åring nästan glömt men som nyvaknad 40-åring erkänt att det är här jag känner ro o stillhet...


Hoppas att ni har en lika kanondag som jag har...

Kramen


Ovido - Quiz & Flashcards